Monesti tavallisen kuluttajan on mietittävä kahteen kertaan haluaako hän lisäravinteita vai ravintolisiä. Näiden välinen ero ei ole kiveen hakattu.
VitaePron antioksidantit voivat suojata sydäntä.
Tieteellinen tutkimus Uppsalan yliopistosta osoittaa, että pohjoismaisiin raaka-aineisiin perustuva ruokavalio, jossa on lohta, kauraa, omenaa ja rypsiöljyä voi muun muassa alentaa kolesterolia ja verenpainetta.
Pohjoisella pallonpuoliskolla sijaitsevassa Suomessa on ravinnosta saatavan D-vitamiinin merkitys erittäin suuri. Suomalaisten onkin todettu saavan liian vähän D-vitamiinia varsinkin talvisin.
Tutkimukset osoittavat, että stressi saattaisi olla osatekijä lapsen astman puhkeamisessa.
Aikoinaan runoilijat ja filosofit pohtivat onnellisuuden ja ilon merkitystä. Nykyään tutkijat ovat valloittaneet kentän.