VitaeLab_usein_kysyttyä_1200x600_kollaasi_0920.jpg

Usein kysyttyä

Täältä löydät usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia VitaeLabin tuotteista ja palveluista.

Miten VitaeLab-asiakkuus toimii?  

VitaeLabin asiakkaana saat tuotteet kotiisi vaivattomasti, turvallisesti ja joustavasti. Tuotteemme myydään jatkuvana kestotilauksenajonka voi koska tahansa lopettaa tai pistää tauolle. Lähetämme valitsemasi tuotteet suoraan postitse kotiisi 2 viikon kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. 

Tilaamasi ravintolisän mukana, saat myös tietoa muista tuotteistamme sekä laskun. Et siis joudu maksamaan mitään etukäteen, vaan maksat aina vasta tuotteet saatuasi. Tuotteiden toimitusväli on 6, 7 tai 8 viikkoa riippuen tilaamastasi tuotteesta.

Voinko tauottaa tai lakkauttaa tilaukseni?

Voit koska tahansa tauottaa tilauksesi tai päättää sen. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin teemme haluamasi muutokset tilaukseesi. Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimitse numerosta 09 427 38228 tai sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@vitaelab.fi. Muista ilmoittaa viestissä myös asiakasnumerosi, nimesi ja osoitteesi.

Mitä asiakaspalvelunumeroon soittaminen maksaa?

Soittaminen asiakaspalvelunumeroomme maksaa soittajan oman operaattorin veloittaman normaalin paikallisverkko- tai matkapuhelun hinnan, myös jonotusajalta. Ei muita lisäkustannuksia.

Onko tilauksellani sitovaa määräaikaa tai irtisanomisaikaa?

Ei, VitaeLabin tilauksilla ei ole sitovaa määräaikaa tai irtisanomisaikaa. Voit siis tauottaa tai irtisanoa tilauksesi milloin haluat.

Mistä tuotteitanne voi ostaa?

VitaeLabin tuotteita ei pääsääntöisesti myydä ruokakaupoissa, luontaistuotekaupoissa tai apteekeissa. Tuotteita voit tilata suoraan meiltä asiakaspalvelustamme tai nettisivuiltamme. Näin vältät tuotteen hintaa nostavat välikädet, ja tuotteet toimitetaan suoraan kotiisi.

Miksi pelkästään etämyyntiä – eikö tuotteita saa kaupoista? 

Tunnemme itse parhaiten tuotteemme sekä niiden vaikutukset, ja vastaamme mielellämme niihin liittyviin kysymyksiin. Myymällä tuotteet suoraan asiakkaille, vältämme myös tuotteiden hintaa nostavat välikädet ja myymme vain tuoreita tuotteita, joita ei ole seisotettu varastoissa. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, jos mieltäsi askarruttaa jokin meihin tai tuotteisiimme liittyvä kysymys. 

Missä VitaeLabin tuotteet valmistetaan?

Tuotamme itse kaikki myymämme ravintolisät. Kaikki tuotteemme suunnitellaan ja tutkitaan Norjassa, ja valmistetaan Euroopassa.

Ovatko kaikki tuotteidenne ainesosat turvallisia?

Kaikki VitaeLabin tuotteissa käytetyt ainesosat on osoitettu turvallisiksi laajoissa tutkimuksissa. Tuotteet sisältävät ainesosia vastaavan määrän, jonka saa syömällä terveellistä, monipuolista ruokaa päivittäin. Lisäksi VitaePro-ravintolisä sisältää Boswellia serrata -kasviuutetta. Lukuisat tutkimukset osoittavat, että tämä yrtti on turvallinen. Boswellia serrataa on käytetty tuhansien vuosien ajan ilman raportoituja haittavaikutuksia, joten haittavaikutusten riski on hyvin pieni.

Henkilöiden, joilla on allergioita tai lääkityksiä, on oltava varovaisia ravintolisiä käytettäessä aivan kuten syötävän ravinnonkin suhteen. Heidän tulee tarkistaa ainesosaluettelo varmistaakseen, että voivat käyttää tuotetta.

Miten palautan tuotteen?

Sinulla on 14 päivän täysi palautusoikeus ja -velvollisuus. Palautettavat tuotteet voit jättää postiin ns. asiakaspalautuksena.

Kirjoita lähetyksen päälle:

ASIAKASPALAUTUS
Palautustunnus 618853
NutraQ Oy, PL 4860, 00002 HELSINKI

Palautettavien tuotteiden on oltava avaamattomia. Muista pyytää postista kuitti palautuksestasi.

Voinko tilata kerralla useammalle kuukaudelle?

Kyllä. Tilaamalla tuotteita useammalle kuin kahdelle kuukaudelle kerrallaan, säästät toimituskuluissa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin järjestämme tilauksesi toimitusvälin toivomallesi ajanjaksolle. Tilatessasi tuotteita verkosta ensimmäistä kertaa voit merkitä kommenttikenttään, moneksiko kuukaudeksi kerralla haluat tuotteita.

Voit valita toimituksen joka toinen kuukausi, kerran kuudessa kuukaudessa tai kerran vuodessa. Jos valitset vuosittaisen toimituksen, saat kaikki tuotteet samalla toimituksella ja seuraavan toimituksen vuoden päästä jälleen koko vuodeksi.

Voinko tilata kerralla useammalle henkilölle?

Kyllä voit. Kun tilaat useammalle henkilölle kerrallaan, säästät toimituskuluissa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin teemme muutoksen ja saat toivomasi määrän pakkauksia seuraavassa lähetyksessä. Jos samassa taloudessa on 4 tai useampi VitaePro- tai OmegaPro-käyttäjää, saatte 10 % alennusta kaikista tilaamistanne ravintolisistä.

Miten maksan tilaukseni?

Tuotteita ei tarvitse maksaa etukäteen. Lähetämme tilauksesi mukana laskun, jolloin saat 14 päivää maksuaikaa.

Mitä muita maksuja peritään?

Perimme tuotteen hinnan lisäksi posti- ja käsittelykuluina toimituskulut yhteensä 4,90 euroa/ lähetys. Jos samassa taloudessa on useampi tilaaja, yhdistämme mielellämme tuotteet samaan lähetykseen, jolloin maksat vain yhdet toimituskulut. Perimme vain yhdet toimituskulut myös silloin, kun tilaat tuotteita kerralla useammaksi kuukaudeksi.

Onko tilaajilla ikärajoituksia?

Asiakkaan on oltava yli 18-vuotias. Ilmoitathan syntymävuotesi tilauslomakkeessa.

Mitä henkilötiedoilleni tapahtuu? 

Käsittelemme asiakkaidemme henkilötietoja henkilötietolain mukaisesti. Käytämme tietoja ainoastaan tilausten käsittelyyn, suoramarkkinointiin sekä oman toimintamme kehittämiseen. Voit kieltää tietojesi käytön suoramarkkinointiin ilmoittamalla siitä asiakaspalveluumme. Lue lisää henkilötietokäytännöstä.