VitaeLab sopimusehdot

VitaeLab sopimusehdot

VitaeLab myy ravintolisiä suoraan asiakkaille kestotilauksena. Näin vältämme tuotteiden hintaa nostavat välikädet ja voimme palvella asiakkaitamme henkilökohtaisesti.

Henkilötietokäytäntö

Käsittelemme kaikkia henkilötietoja luottamuksellisesti ja säilytämme niitä henkilötietolain mukaisesti. Lisätietoja henkilötietojen käytöstä ja koko selosteen saat tarvittaessa asiakaspalvelustamme tai voit lukea sen täältä.

Toimitustapa

Tuotteet toimitetaan suoraan kotiosoitteeseen kirjeenä tai maksikirjeenä. Kirje jaetaan vastaanottajalle, jos se voidaan jättää postiluukkuun tai -laatikkoon. Muussa tapauksessa jakaja jättää saapumisilmoituksen, ja lähetyksen voi noutaa postista. Posti säilyttää kirjettä saapumisviikon lisäksi kaksi kalenteriviikkoa. Toimitamme tuotteita Suomeen.

Toimitusaika

Ensimmäisten tuotteiden toimitusaika on noin 2 viikkoa tilauksen vastaanottamisesta. Tilaus jatkuu kestotilauksena. Tuotteiden toimitusväli riippuu tilaamastasi tuotteesta, VitaePron toimitusväli on 7 viikkoa, muilla tuotteilla 8 viikkoa. Voit halutessasi valita pidemmän toimitusvälin, jolloin lähetämme kerralla enemmän tuotteita. Ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme voit sopia juuri sinulle sopivan toimitusvälin.

Toimituskulut ja hinnat

Yhdestä lähetyksestä veloitamme toimituskuluina 3,90 euroa. Asiakkaanamme maksat vain yhdet toimituskulut riippumatta kuinka monta tuotetta tilaat. Saat kaikista tuotteistamme 10 prosenttia perhealennusta toisesta lähetyksestä alkaen, kun samassa taloudessa on neljä tai useampi käyttäjää. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

Maksutapa

Saat laskun tilaamiesi tuotteiden mukana etkä joudu maksamaan tuotteita etukäteen. Viivästyskorko määräytyy korkolain mukaisesti. Laskutuksen hoitaa VitaeLab AS. Viivästyneestä maksusta veloitetaan 5 euroa. Kahden maksuhuomautuksen jälkeen lasku siirtyy perintään.

Asiakkuus

Asiakassuhde syntyy, kun tilaat tuotteitamme. Tilaamalla tuotteet hyväksyt nämä ehdot. Voit koska tahansa muuttaa toimitusaikaa, tauottaa tai lakkauttaa tilauksesi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Muista ilmoittaa asiakasnumerosi, nimesi ja osoitteesi. Asiakkaan on oltava yli 18-vuotias.

Etupisteet

VitaeLabin tuotteiden tilaajana saat etupisteitä kaikista tilaamistasi ja maksamistasi ravintolisistä. Saamillasi pisteillä voit lunastaa etutuotteita. Pisteisiin liittyvät voimassaolevat ehdot ja säännöt ovat nähtävissä verkkosivullamme www.vitaelab.fi.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa tilaukseesi ja tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä maanantaista perjantaihin klo 8.30 – 16.30. Puhelin 0206 90030. Sähköposti:asiakaspalvelu@vitaelab.fi

Tuotteiden palauttaminen

Sinulla on 14 päivän täysi palautusoikeus ja -velvollisuus. Palautettavat tuotteet voit jättää postiin ns. asiakaspalautuksena. Palautettavien tuotteiden on oltava avaamattomia. Palautusosoite on VitaeLab, Box 526, SE-451 21 Uddevalla, Sweden. Muista pyytää postista kuitti palautuksestasi.

Virhevastuu

Vitaelab vastaa tuotteiden kuluttajansuojalain mukaisesta virhevastuusta. Mikäli havaitset virheen tuotteessa, tulee sinun olla yhteydessä asiakaspalveluumme kohtuullisessa ajassa siitä, kun havaitset virheen.

Osoitteenmuutos

Ilmoita meille puhelimitse tai sähköpostilla mahdollisimman nopeasti uusi osoitteesi, jotta tuotteet löytävät ajoissa uuteen osoitteeseesi.

Ehtojen voimassaolo ja muutokset

Sopimusehdot ovat voimassa toistaiseksi. VitaeLab voi tehdä muutoksia ehtoihin kustannusten nousun, olosuhteiden, lakimuutosten tai viranomaisten määräysten johdosta. Ilmoitamme muutoksista kirjallisesti vähintään kuukautta ennen muutosten voimaan astumista. Sinulla ei ole vähimmäisostovelvoitetta ja voit irtisanoa tilauksesi milloin tahansa.

Reilun Pelin Jäsen

VitaeLab on Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton jäsen ja noudatamme Reilun Pelin Sääntöjä.

Pyrimme aina ratkaisemaan mahdolliset ongelmat asiakaspalvelussamme. Kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ( www.kuluttajariita.fi ) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä lautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan ( https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta ).

  07/2018