VitaeLab sopimusehdot

VitaeLab sopimusehdot

VitaeLab myy ravintolisiä suoraan asiakkaille kestotilauksena. Näin vältämme tuotteiden hintaa nostavat välikädet ja voimme palvella asiakkaitamme henkilökohtaisesti.

Toimitustapa

Tuotteet toimitetaan suoraan kotiosoitteeseen kirjeenä tai maksikirjeenä. Kirje jaetaan vastaanottajalle, jos se voidaan jättää postiluukkuun tai -laatikkoon. Muussa tapauksessa jakaja jättää saapumisilmoituksen ja lähetyksen voi noutaa postista. Posti säilyttää kirjettä saapumisviikon lisäksi kaksi kalenteriviikkoa. Toimitamme tuotteita Suomeen.

Toimitusaika

Ensimmäisten tuotteiden toimitusaika on noin 2 viikkoa tilauksen vastaanottamisesta. Tilaus alkaa jatkuvana kestotilauksena ja tuotteiden normaali toimitusväli on 8 viikkoa. Voit myös valita pidemmän toimitusvälin, jolloin lähetämme kerralla enemmän tuotteita. Voit halutessasi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja sopia juuri sinulle sopivan toimitusvälin.

Toimituskulut ja hinnat

Yhdestä normaalilähetyksestä veloitamme toimituskuluina 3,90 euroa. Asiakkaanamme maksat vain yhdet toimituskulut riippumatta kuinka monta tuotetta tilaat. Saat kaikista tuotteistamme 10 prosenttia perhealennusta toisesta lähetyksestä alkaen, kun samassa taloudessa on neljä tai useampi käyttäjää. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

Maksutapa

Saat laskun tilaamiesi tuotteiden mukana etkä joudu maksamaan tuotteita etukäteen. Viivästyskorko määräytyy lain mukaisesti. Laskutuksen hoitaa VitaeLab ja SG Finans AS. Viivästyneestä maksusta veloitetaan 5 euroa. Kahden maksuhuomautuksen jälkeen lasku siirtyy perintään.

Asiakkuus

Asiakassuhde syntyy, kun tilaat tuotteitamme. Tilaamalla tuotteet hyväksyt nämä ehdot. Voit koska tahansa muuttaa toimitusaikaa, tauottaa tai lakkauttaa tilauksesi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Muista ilmoittaa asiakasnumerosi, nimesi ja osoitteesi. Asiakkaan on oltava yli 18-vuotias. Jokainen tuotelähetys kartuttaa sinulle etupisteitä, joilla voit lunastaa etutuotteita.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa tilaukseesi ja tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä maanantaista perjantaihin klo. 8.30-16.30. Puhelin 0206 90030. Sähköposti: asiakaspalvelu@vitaelab.fi

Tuotteiden palauttaminen

Sinulla on 14 päivän täysi palautusoikeus ja -velvollisuus. Palautettavat tuotteet voit jättää postiin ns. asiakaspalautuksena. Palautettavien tuotteiden on oltava avaamattomia. Palautusosoite on VitaeLab, Box 526, SE-45121 Uddevalla, Sweden. Muista pyytää postista kuitti palautuksestasi.

Reklamaatio

Jos haluat tehdä reklamaation ostoksestasi, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Jos emme onnistu löytämään ratkaisua, voit tehdä ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle, Siltasaarenkatu 12 A, 00530 Helsinki, sähköisesti täällä. Voit myös käyttää Euroopan komission verkkoportaalia.

Osoitteenmuutos

Ilmoita meille puhelimitse tai sähköpostilla mahdollisimman nopeasti uusi osoitteesi, jotta tuotteet löytävät ajoissa uuteen osoitteeseesi.

Henkilötiedot

Nimi- ja osoitetietoja voidaan käyttää suoramarkkinointitarkoituksiin henkilötietolain mukaisesti. Henkilötietosi tallennetaan Sana Pharma Group AS:n asiakasrekisteriin. Henkilötietojasi voidaan siirtää markkinointitarkoituksiin VitaeLabin emoyhtiön Sana Pharma Group AS:n ja sen tytäryhtiöiden sekä yhteistyökumppaneiden käyttöön. Yhteystietojen siirron voi kieltää ilmoittamalla siitä asiakaspalveluumme. 

Ehtojen voimassaolo ja muutokset

Sopimusehdot ovat voimassa toistaiseksi. VitaeLab voi tehdä muutoksia ehtoihin kustannusten nousun, olosuhteiden, lakimuutosten tai viranomaisten määräysten johdosta. Ilmoitamme muutoksista kirjallisesti vähintään kuukautta ennen muutosten voimaan astumista. Sinulla ei ole vähimmäisostovelvoitetta ja voit irtisanoa tilauksesi milloin tahansa.

Reilun Pelin Jäsen

VitaeLab/Sana Pharma Group AS on Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton jäsen ja noudatamme Reilun Pelin Sääntöjä.