VitaeLab myy ravintolisiä suoraan asiakkaille kestotilauksena. Näin vältämme tuotteiden hintaa nostavat välikädet ja voimme palvella asiakkaitamme henkilökohtaisesti.
Käsittelemme kaikkia henkilötietoja luottamuksellisesti ja säilytämme niitä henkilötietolain mukaisesti. Lisätietoja henkilötietojen käytöstä ja koko selosteen saat tarvittaessa asiakaspalvelustamme tai voit lukea verkkosivullamme.
Tuotteet toimitetaan suoraan kotiosoitteeseen kirjeenä tai maksikirjeenä. Kirje jaetaan vastaanottajalle, jos se voidaan jättää postiluukkuun tai -laatikkoon. Muussa tapauksessa jakaja jättää saapumisilmoituksen, ja lähetyksen voi noutaa postista. Posti säilyttää kirjettä saapumisviikon lisäksi kaksi kalenteriviikkoa. Toimitamme tuotteita Suomeen.
Ensimmäisten tuotteiden toimitusaika on noin 2 viikkoa tilauksen vastaanottamisesta. Tilaus jatkuu kestotilauksena. Tuotteiden normaali toimitusväli on 6, 7 tai 8 viikkoa riippuen tilaamastasi tuotteesta. Voit halutessasi valita pidemmän toimitusvälin, jolloin lähetämme kerralla enemmän tuotteita. Ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme voit sopia juuri sinulle sopivan toimitusvälin.
Yhdestä lähetyksestä veloitamme toimituskuluina 4,90 euroa. Asiakkaanamme maksat vain yhdet toimituskulut riippumatta kuinka monta tuotetta tilaat. Saat kaikista tuotteistamme 10 prosenttia perhealennusta toisesta lähetyksestä alkaen, kun samassa taloudessa on neljä tai useampi käyttäjää. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.
Saat laskun tilaamiesi tuotteiden mukana etkä joudu maksamaan tuotteita etukäteen. Viivästyskorko määräytyy lain mukaisesti. Laskutuksen hoitaa NutraQ Oy. Viivästyneestä maksusta veloitetaan 5 euroa. Kahden maksuhuomautuksen jälkeen lasku siirtyy perintään.
Asiakassuhde syntyy, kun tilaat tuotteitamme. Tilaamalla tuotteet hyväksyt nämä ehdot. Voit koska tahansa muuttaa toimitusaikaa, tauottaa tai lakkauttaa tilauksesi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Muista ilmoittaa asiakasnumerosi, nimesi ja osoitteesi. Asiakkaan on oltava yli 18-vuotias.
VitaeLabin tuotteiden tilaajana saat etupisteitä kaikista tilaamistasi ja maksamistasi ravintolisistä. Saamillasi pisteillä voit lunastaa etutuotteita. Pisteisiin liittyvät voimassaolevat ehdot ja säännöt ovat nähtävissä verkkosivullamme.
Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa tilaukseesi ja tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä maanantaista perjantaihin klo 8.30 – 16.30. Puhelin 0800 413 700. Sähköposti: asiakaspalvelu@vitaelab.fi
Sinulla on 14 päivän täysi palautusoikeus ja -velvollisuus. Palautettavat tuotteet voit jättää postiin ns. asiakaspalautuksena.
Kirjoita lähetyksen päälle:ASIAKASPALAUTUSPalautustunnus 618853NutraQ Oy, PL 4860, 00002 HELSINKI
Palautettavien tuotteiden on oltava avaamattomia. Muista pyytää postista kuitti palautuksestasi.
Vitaelab vastaa tuotteiden kuluttajansuojalain mukaisesta virhevastuusta. Mikäli havaitset virheen tuotteessa, tulee sinun olla yhteydessä asiakaspalveluumme kohtuullisessa ajassa siitä, kun havaitset virheen.
Ilmoita meille puhelimitse tai sähköpostilla mahdollisimman nopeasti uusi osoitteesi, jotta tuotteet löytävät ajoissa uuteen osoitteeseesi.
Sopimusehdot ovat voimassa toistaiseksi. VitaeLab voi tehdä muutoksia ehtoihin kustannusten nousun, olosuhteiden, lakimuutosten tai viranomaisten määräysten johdosta. Ilmoitamme muutoksista kirjallisesti tai sähköisesti vähintään kuukautta ennen muutosten voimaan astumista. Sinulla ei ole vähimmäisostovelvoitetta ja voit irtisanoa tilauksesi milloin tahansa.
VitaeLab on Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton jäsen ja noudatamme Reilun Pelin Sääntöjä. Pyrimme aina ratkaisemaan mahdolliset ongelmat asiakaspalvelussamme. Kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä lautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kkv.fi /kuluttajaneuvonta).
03/2020
Jos sinulla on kampanjakoodi, kirjoita se tähän kenttään.
Kampanjakoodi ei ole käytössä. Tarkista vielä.