VL_FI_1200x600_Kromi_lähteet.jpg

Kromi kuuluu hivenaineisiin

Keho tarvitsee tiettyjä kivennäisaineita enemmän, kuten kalsiumia ja magnesiumia. Kivennäisaineita, joita keho tarvitsee vähemmän (alle 100 mg/vrk) kutsutaan hivenaineiksi. Kromin lisäksi hivenaineisiin kuuluvat muun muassa rauta, sinkki, kupari, seleeni, mangaani ja jodi.

Mitä kromi tekee kehossa?

Kromi edistää verensokeritasojen pysymistä normaalina. Suuret verensokerin heittelyt voivat vaikuttaa nälän tunteeseen ja makeannälkään.

  • Kromi edistää normaalia makroravintoaineiden aineenvaihduntaa.
  • Kromi edistää verensokeritason pysymistä normaalina.

Kromin lähteet

Koska keho ei tuota kivennäisaineita itse, on tärkeää, että niitä saadaan riittävästi ravinnosta. Luontaisia kromin lähteitä ovat mm. äyriäiset, liha, täysjyvätuotteet ja peruna.

MultiPro

  • Tehoyhdistelmä vitamiineja ja mineraaleja
  • Kaikki tärkeät B-vitamiinit ja C- ja D-vitamiinia
  • Mineraalit kromi, sinkki, seleeni, kupari ja jodi

Kokeile puoleen hintaan

Nyt vain 8,45€ 16,90€

Vastustuskyvylle: B6-, B9-, B12-, C- ja D-vitamiinit sekä kupari edistävät immuunijärjestelmän normaalia toimintaa.
Väsymyksen ehkäisyyn: C-vitamiini ja B-vitamiinit (B2, B3, B5, B6, B9 ja B12) auttavat vähentämään väsymystä ja uupumusta.
Psykologisiin toimintoihin: C- ja B-vitamiinit (B1, B3, B6, B7, B9 ja B12) edistävät normaaleja psykologisia toimintoja, kuten muistia ja oppimiskykyä.
Energia-aineenvaihduntaan: Niasiini, pantoteenihappo, riboflaviini, tiamiini, biotiini, B6- ja B12-vitamiinit edistävät normaalia energia-aineenvaihduntaa.
Hiuksille: Biotiini, sinkki ja seleeni edistävät hiusten pysymistä normaaleina.